5 februarie 2010

"Stimata doamna Georgeta Dumitru,

Imi face deosebita placere sa va felicit pentru modul cum ati organizat pelerinajul in Tara Sfanta din 14 ian - 22 ian 2010.

Imi voi aminti totdeauna cu placere de dvs., de parintele Alexandru si de ghidul local -simpaticul domn Marius.

Aveti multe cunostinte despre istoria si religia tarii lui Iisus, ati stiut cand si cat sa completati informatiile expuse de cei doi. Mi-a placut ca ati respectat calitatea serviciilor promise, sunteti simpatica, spontana, iar surprizele oferite in afara programului au fost minunate.

Parintele Alexandru ne-a ajutat sa intelegem importanta si semnificatia spirituala a fiecarui loc, sa ne umplem sufletele de frumusetea si sfintenia lor.

Domnul Marius - cu romaneasca putin stalcita - fermecator - este deasemeni un profesionist - bine pregatit din punct de vedere istoric si religios, impletind aceste informatii - facandu-le usor de retinut.

Mi-a placut f. mult ca a respectat pozitia si rolul parintelui Alexandru in grup, de multe ori indemnandu-l la completari - ceea ce am apreciat.

A fost o mare placere sa intalnesc acesti oameni minunati in excursia vietii mele - chiar o spun cu drag.

Frumusetea si spiritul locurilor mi-au umplut sufletul si sper sa ma ajute Dumnezeu sa spot sa le revad."

Cu drag,

Narcisa Alexandrescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu