5 februarie 2010

"Draga Dna Georgeta Dumitru,

Va scriu acest mail pentru a va multumi si felicita pentru minunata excursie in Israel din 14 ian 2010 din grupul careia am avut si eu onoarea de a face parte.

Nu voi uita niciodata de importantul Dvs aport in mentinerea grupului unit si fara tensiuni de orice fel. Nu voi uita de asemenea nici de Pr. Alexandru, care ne-a ajutat foarte mult in deslusirea lucrurilor din punct de vedere religios si a creat o atmosfera de sarbatoare in fiecare zi a pelerinajului nostru. Dl Marius, simpaticul nostru ghid, a fost fara doar si poate o enciclopedie deschisa. Eu am mai facut circuite si in alte tari insa va marturisesc ca nu am mai intalnit pana acum un ghid atat de bine pregatit, spontan, cu un dezvoltat simt al umorului si care sa aibe atata rabdare cu fiecare dintre noi, ca un adevarat prieten. Ne va facea intotdeauna o deosebita placere sa ne revedem cu dansul. Pana si Dl Smulich, soferul, a avut un rol important in creearea unei atmosfere destinse pe tot parcursul excursiei.

Cat despre calitatea serviciilor promise, din punctul meu de vedere, nu cred ca se putea mai bine de atat. V-ati tinut de cuvant, ne-ati mai facut si multe alte surprize in afara programului si cred ca fiecare dintre noi a apreciat acest lucru la Dvs.

A fost cu siguranta cea mai bine organizata excursie in care am fost vreodata si va felicit inca o data pentru echipa minunata cu care v-ati ales sa colaborati. Sper sa revin cat mai curand in Israel pentru a revedea frumoasele locuri incarcate de istorie...

Va multumesc si va doresc multa sanatate atat Dvs cat si intregii echipe!"

Va pup,

Irina Capota

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu